Oihana Kortazar (2a) i Luis Alberto Hernando (3r) campions de les World Series. Jabi Olabarria bronze mundial i Nuria Domínguez tercera en la Grigna
INFORMA: Maurizio Torri
Luis Alberto Hernando i Oihana Kortazar han aconseguit el títol mundial gràcies a les tercera i segona posicions a la final de les World Series, que s’ha disputat hui a Pasturo. Sobre el magnífic, aquesta vegada retallat, Sentiero delle Grigne. La pluja ha sigut la protagonista, i els corredors han recorregut 31 km i 2.600 m+ en compte del la marató original.
La cursa l’ha guanyada Tom Owens (2h23’54” ) que ha atacat en la baixada final al favorit italià Stefano Butti. Tercer el subcampió d’Europa Luis Alberto Hernando: “Ha sigut dura. En algun moment plovia tan fort que no s’arribava a vore més que a pocs metres de distància. He corregut bé, però en el cap tenia la classificació de la Copa. El meu objectiu era mantindre’m davant“.
En categoria femenina victòria en solitari per a Manuela Brizio, seguida de la doble campiona continental i mundial Oihana Kortazar, i de la seua companya Nuria Domínguez. Oihana ja havia declarat les seues intencions en la cursa, conservadores. “Un problema al genoll m’ha condicionat molt en les baixades. Tant que hui dec ser l’única feliç per retallar-se el circuit.”
El podi mundial queda format per Hernando, Mamleev i de l’extraordinari Jabi Olabarria. El femení per Kortazar, Brizio i Favre.
altres notícies relacionades: http://www.skyrunning.com/
post relacionat: Final de les World Series a la Grigna
Deixa un comentari