Archive for Desembre 31st, 2012

31 Desembre 2012

Anuari 2012 (1, competicions ISF i FEDME)

COMPETICIONS INTERNACIONALS (ISF)

SKYGAMES

Ignasi Cardona campiĂł del mĂłn per equips amb la SelecciĂł Espanyola en la modalitat SkyRaid

anuari3

La SelecciĂł Espanyola es va proclamar campiona del mĂłn d’SkyRaid en el marc dels SkyGames Ribagorça RomĂ nica 2012. L’equip estiguĂ© format per Ángel LlorĂ©ns (fed. Castella-La Manxa), Montserrat MartĂ­nez (fed. Catalunya) i Ignasi Cardona (fed. Com.Valenciana). L’SkyRaid Ă©s una cursa per muntanya de relleus per equips, reservada a les delegacions internacionals participants als SkyGames. Cada equip deu estar integrat per tres esportistes, amb una xica. Cada corredor ha tingut que recĂłrrer 7 kms de distĂ ncia (en ascens i descens) amb uns 1.100 metres de desnivell acumulat.

La prova reina dels SkyGames, que es celebren cada quatre anys, va ser la SkyMarathon. Una prova espectacular amb cim al Pic de Llauset (2.910m) que donĂ  el Campionat del MĂłn a Luis Alberto Hernando i NĂșria Picas, tots dos de la SelecciĂł Espanyola FEDME dirigida per Manuel Amat, tambĂ© responsable d’este esport a la FEMECV.

Els millors resultats dels esportistes valencians van ser per Sofia GarcĂ­a Bardoll (10ÂȘ), Silvia Miralles (11ÂȘ), RamĂłn RecatalĂĄ (11Âș) i Sebas SĂĄnchez (12Âș). Els anteriors Jocs es van disputar a Trento’08, Andorra’04 i Cervinia’98.

COMPETICIONS NACIONALS (FEDME)

CAMPIONAT D’ESPANYA DE CARRERA PER MUNTANYA

Les xiques acaben quartes al Campionat d’Espanya de carrera per muntanya

anuari4

Resultats dels convocats de la SelecciĂł Comunitat Valenciana per al Campionat d’Espanya de carrera per muntanya FEDME 2012 que es va disputar a Ourense

“El resultat ha cobert les expectatives, inclĂșs per damunt en algĂșn cas puntual“, ha declarat el responsable de l’expediciĂł, el seleccionador de la FEMECV Vicent PeydrĂł.

En l’equip femení grata sorpresa la de Melisa Galí (15a), de qui no s’esperava eixe resultat. Per darrere Sofia García Bardoll i Silvia Miralles han entrat juntes, mentre que Carmen Martínez ha aconseguit puntuar per a l’equip. Finalment quartes.

La millor posiciĂł individual l’ha aconseguida un fantĂ stic Sebas SĂĄnchez que ha entrat tretzĂ©, seguit de Juan Navarro 20Ă©. Tots dos lluitant en un tren d’un “nivell molt alt“, com ha reconegut PeydrĂł. David Ballester (34Ă©) i Ignasi Cardona (36Ă©) han completat l’equip, quedant setens.

David Prades i JĂșlia Font plata en JĂșnior, RamĂłn Navarre bronze. En Cadets Ana PeydrĂł plata i Andrea Font bronze.

Quant al resultat del Campionat d’Espanya individual, or per a Oihana Kortazar (EUS) i Iván Ortíz (AND). Per FF.AA. ha guanyat Catalunya en xiques i Andalusia en xics.

COPA D’ESPANYA DE CARRERA PER MUNTANYA

Silvia Miralles i Sofia GarcĂ­a les millors a la Copa d’Espanya

Silvia Miralles i Sofia GarcĂ­a Bardoll, totes dues corredores del Mur i Castell – Tuga, han sigut les millor classficades amb un 11Ă© i 12Ă© llocs respectivament. Les quatre proves que han format la Copa es van disputar a Conca, Lanzarote, Biscaia i CantĂ bria. El quart lloc a la primera prova de RamĂłn RecatalĂĄ ha sigut l’Ășnic resultat destacable en categoria masculina.

CAMPIONAT D’ESPANYA DE CARRERA PER MUNTANYA DE CLUBS FEDME

GR33 i Mur i Castell triomfen al Campionat d’Espanya de clubs

GR33 Tottrail i Mur i Castell – Tuga es reparteixen plata i bronze al Campionat d’Espanya celebrat a La Vall d’Uixó.

anuari1

El Sestao Alpino – GrafSestao va revalidar el tĂ­tol de campiĂł al circuit de La Vall d’UixĂł, i els dos clubs FEMECV van ocupar els altres graons del podi. El Mur i Castell, club organitzador (format per C.Adell, A.Gil, S.Escuriola i P.Moreno), aconseguia en este tercer lloc ser l’Ășnic club que ha pujat al podi en totes les edicions anteriors d’esta competiciĂł. El GR33 (format per P.Cabedo, S.Sos, S.GarcĂ­a i J.A.RuĂ­z) de CastellĂł, que debutava esta temporada, aconseguia un magnĂ­fic subcampionat.

CAMPIONAT D’ESPANYA DE CARRERA VERTICAL

Sis medalles per a la SelecciĂł Valenciana al Campionat d’Espanya de carrera vertical

Gran participaciĂł de corredors de la SelecciĂł Valenciana en la prova mĂ©s important de l’especialitat, aconseguint sis medalles.

La SelecciĂł Comunitat Valenciana dirigida per Vicent PeydrĂł va estar formada per 18 esportistes, distribuits en totes les categories. Enguany el Campionat es disputava al KV Sierra Nevada, amb eixida a 2.100m i meta als peus del cim del Veleta.

De les sis medalles aconseguides per l’equip de la FEMECV tres d’elles han sigut d’or, corresponents als corredors RamĂłn NavarrĂ© (Cadet), David Prades (JĂșnior) i Zaira MartĂ­nez (Promesa). TambĂ© subcampionats per a Alba BeltrĂĄ (JĂșnior) i bronzes per a Alejandro Muchola (Cadet) i JĂșlia Font (JĂșnior).

La resta de seleccionats van ser Pau Castañer, Ana Peydró, Jorge Rodríguez, Andrea Martínez, David Navarro i Guillem Font, en categories inferiors. I Jose Antonio Quilis, Emili Sellés, Melissa Galí, Leticia Pallås, Ignasi Cardona i Olegario Alario en categoria absoluta.

anuari2

COPA D’ESPANYA DE CARRERA VERTICAL

Alba BeltrĂ  campiona jĂșnior, i Ana PeydrĂł i Pau Castañer subcampions en la Copa d’Espanya vertical

Cinc corredors de la SelecciĂł disputaren la final de la Copa d’Espanya a PalĂšncia desprĂ©s de competir a Osca i Lleida.

Alba BeltrĂĄ campiona jĂșnior, Ana PeydrĂł i Pau Castañer subcampions, els millors resultats. Mentre que Carlos Pascual (SM C.Atl. MaratĂłn Crevillent) finalitzava la Copa en huitena posiciĂł.

Â