Valencians corrent per neu, i guanyant medalles

foto_RamonFerrer_CristinaCastillo_SnowTrail2Heaven

Aquest cap de setmana s’han disputat dos Campionats d’Espanya de carrera per muntanya sobre neu, un a Pics d’Europa (raquetes) i l’altre al Pirineu Central (snowrunning), que també servia com a final de la Copa d’Espanya de l’especialitat.

Quant a raquetes, Ignasi Cardona va aconseguir pujar al podi de Veterans amb una tercera posició, i Laurence Rastell guanyava en la categoria superior. Tots dos entrenant a la platja, i havent participat en les huit edicions d’aquesta competició (sempre pujant al podi).

Quant a la prova d’Snowrunning, enguany es disputava la primera Copa d’Espanya, amb final a Llanos del Hospital (Benasc, Osca). També Campionat d’Espanya. Santi Valls (14é) i Gabriel Valero (19é) van ser els hòmens millor classificats. En dones Cristina Castillo (5a) revalidava el títol de Campiona en Veteranes-B, i s’emportava també la Copa.

Foto: Ramón Ferrer

NdP FEDME: Montse Martínez y Alberto Puyuelo Campeones de España. Núria Domínguez y Thibaut Bertrand vencedores de la primera edición de la Copa de España de Snowrunning 2020

NdP FEDME: Manuel Merillas y Lucía Ibáñez Campeones de España de Raquetas de Nieve 2020 en la Picos Snow Running

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: