La població de Simat de la Valldigna ha acollit este diumenge la tercera edició del Esprint Vertical “Massís del Toro”, una cursa vertical de poc menys de kilòmetre i mig amb 450m de desnivell positiu, amb una pendent mitjana del 43%.
Els favorits Ignasi Cardona i Sílvia Alós han aconseguit la victòria. La d’Alcoi segueix imbatuda en esta prova en la que ha aconseguit les tres victòries, en esta ocasió rebaixant uns segons l’anterior marca.
La prova ha sigut un bon referent per al proper Campionat Autonòmic de Carrera Vertical a celebrar a Serra dissabte 26 d’octubre.
Edicions anteriors: 2012, 2011.
RESULTATS
MAS: 1. Ignasi CARDONA TORRES (Mountain Llebeig – Xàbia) 0:17:06; 2. Oscar PEREZ SAEZ (S.M. C.Atl. Castalla) 0:17:29; 3. Carlos PASCUAL SEMPERE (C.Atl. Marathon Crevillent) 0:17:34
FEM: 1. Silvia ALOS RODRIGO (C.D. Aper Alcoi) 0:22:34; 2. Antonia VALERO SIGNES (S.M. G.E. Gatense) 0:24:01; 3. Jessica MATAIX CRESPO (C.D. Aper Alcoi) 0:25:19
TOTAL: 111
CLASSIFICACIÓ
Deixa un comentari