
foto: Penyagolosa Trails
Chamonix acull cada estiu mil·lers de corredors i acompanyants, entre els que s’han trobat enguany també un bon grapat de valencians. La millor actuació ha sigut la de Laia Cañes (La Vilavella) en aconseguir la tercera plaça (14:43:07) de la prova CCC (101K/6100+), la mitja volta oriental al Mont Blanc. Laia ha trobat esta temporada una forma magnífica, i este resultat és el més destacat (potser) de la seua carrera esportiva en muntanya. Sonia Escuriola (Cabanes) aconseguia la cinquena plaça en esta mateixa cursa, també un resultat molt destacable.
Juanma Jiménez (València) va participar per primera vegada al UTMB (170K/10000+) després de dos magnifiques interevencions a la TDS. Ha aconseguit la 15a posició (24:40:19), fent una remuntada espectacular des de posicions molt endarrerides. La estratègia és una de les armes del corredor “green”. Es queda a minuts de la millor marca valenciana de tots els temps (24:33:28 de Víctor Bernad). La prova va tindre els abandonaments de grans corredors valencians, també en la CCC.
Yolanda Valiente (Petrer), sense paraules, ha aconseguit la victòria en W50.
Altres edicions:
6 setembre 2014 3 preguntes 3 a Víctor Bernad: “Està clar que la meua marca es pot millorar”
3 setembre 2014 Teresa Nimes guanya la TDS i protagonitza l’actuació valenciana a les curses de l’Ultra-Trail du Mont-Blanc 2014
28 agost 2013 Quart lloc per a Juanma Jiménez a la TDS!
1 setembre 2013 Un UTMB històric per als valencians
5 setembre 2012 Somriures i llàgrimes a la desena edició del UTMB
Deixa un comentari